Läs artikell om mig på aftonbladet

 
Nu har jag blivit rikskändis;-) över en eftermiddag blev min sjukdom och vad jag drabbats av riksnyhet. Bloggen sprang rakt upp på femte plats över mest lästa.Trevlig trevligt.
Nu har jag fnderingar som bubblar i huvudet, denna artikell har öppnat na vägar för mig på en mängd olika plan allt ifrån får pillerburkar hemskickade med naturmediciner(-: till jobberbjudanden hahaha  och gratis träning på gym :-))
 
Har även fått erbjudande om att länka till en del företags hemsidor vilket är roligt att de ser ens blogg som värdefull.
 
Det är inte klokt vad medians kraft är tor idag över en eftermiddag och kväll hände allt detta så sjukt, men roligt samtidigt att folk engagerar sig, att min blogg väcker känslor och debbatt över hur vi lever våra sönderstressade liv i vårat västerländska samhälle
 

Kommentarer :

#1: Anders

Media är makten i dagens samhälle. Det kan vara både positivt och negativt. Att få med dig på banan kan ju ge bra reklam nu när du är rikskändis.
"Han blev frisk på vårt gym/med våra piller!" :-P

Utnyttja det på rätt sätt, men ta det lugnt bara... :-)

Ut i solen med dig! ;-D

Svar: Ja medias kraft är helt sjukt stark, och vist e det så att man ska utnyttja det på rätt sätt och lite i taget, så man inte själv bränner sig eller blir utnyttjad
Jörgen Ekeberg

skriven
#2: I

Så pass!!! Värt att lägga ner tid på bloggen

Svar: Ja det är det faktiskt, men det är ju fantastiskt kul att folk hör av sig och engagera sig. Sen att man får andra sidovinster är ju bara lök på laxen.Vet ju inte vem du är som kommenterat men du får gärna skriva vad du heter så jag kan ge lite återkoppling
Jörgen Ekeberg

skriven
#3: Månsson

Simma lugnt vännen, du hinner. Viktigast nu är att du blir frisk och att vi får se dig på jobbet framöver.

Svar: Jag simmar väldigt lugnt Månsson och tar en dag i taget men detta är så skoj att min blogg nått så långt, och det klart att mitt tillfrisknande går så bra som möjligt
Jörgen Ekeberg

skriven

Kommentera inlägget här :