Utkast: Apr. 18, 2013

Nu har ja uppdaterat länksidan med de media jag synts i under dessa dagar. tyvärr har jag inte hunnit skriva något längre referat ikväll eftersom det hänt lite akuta saker under kvällen, men lovar att återkomma med en längre blogg imorgon om dagen hektiska eftermiddag och dessutom har jag en hel del mail och kommentarer att besvara.
Men jag kommer att besvara er i turordning och så mycket som kroppen och huvudet orkar
Kramar till er alla läsare både gamla nya och att så många har hittat hit helt ofattbart, jag tackar er på ödmjukaste sätt

Kommentarer :

#1: Sara

Bra ! Och nu tänker du , lagom är bäst ;-) kramar i massor !

Svar: Ja sara lagom är bäst eller hur
Jörgen Ekeberg

skriven
#2: Glenn

Du har ju blivit en riktig kändis PJ, fast du är rätt känd sen innan också. Du var mycket bra i radion. Ha det gott/Glenn

Svar: Ja Glenn en kändis blev man över en natt, nästa anhalt blir soffan och inte vilken soffa som helst hahaha
Jörgen Ekeberg

skriven
#3: Anonym

Har läst delar av din blogg. Hoppas verkligen du återhämtar dig. Det är du värd!
Fatimah.

Svar: Tack FatimahDet var trevligt att du skrev en kommentar, må så gott och hoppas allt är bra med dig
Jörgen Ekeberg

skriven
#4: Fatimah

Har läst delar av din blogg samt sett artikeln och videoklippet. Hoppas verkligen du återhämtar dig. Det är du värd.

Svar: Tack fatimahDin kommentar värmer
Jörgen Ekeberg

skriven

Kommentera inlägget här :