ny blogg igen :-)

Hej igen
 
Känner att jag är på riktigt bra humör och känner att skrivar ådran kommer till sin fulla rätt idag:-)
Jag är på riktigt toppenhumör och vill bara dela med mig av den goa känslan.
 
Som jag skrev i mitt föraa inlägg så måste ju hunden ut oavsett vad det är för väder så det blev en lång morgonpromenad på obruten mark. Jag gick hela 4,1 km utan att ha några hjälpmedel eller andra saker med mig förutom den trogna vännen, Hunden Ludde.
 
Var ganska svett när jag kom hem så det satt fint med frukost.
Eftersom dottern sov borta och sonen sov så blev det bara frun och jag till frukost, kunde njuta av den lugna frukosten utan att son och dotter trätte på varandra.
 
Efter detta så satt jag och surfade lite och slöade lite. Gott att bara få ta det lugnt efter att varit ute i regnet med hunden. Kände mig lite sliten i kroppen så jag gick och lade mig i ett varmt bad och satte på massagestrålarna, helt fantastiskt att få unna sig denna vardagslyx.
 

Samtidigt låg jag och kollade lite på telefonen och såg att min blogg låg på tioende plats över kommenterade bloggar på blogg.se
Det får jag ju tacka Er läsare för riktigt riktigt skoj TACK
 


Vidare steg jag upp gjorde mig en god fruktsallad som slank ner som en smäck, 

nu har jag delat med mig av den goa känslan till er läsare så nu tänker jag gå och ta min dagliga vila för att åter vakna med ett leende på läpparna:-)

Kram

Kommentarer :

#1: Anonym

Underbart att du har sån flow just nu

Svar: Ja det är riktigt nice
Jörgen Ekeberg

skriven
#2: Jennie

Härliga tider Jörgen god fortsättning o gott nytt år!!!!

Svar: Hej JennyRoligt att du kommenterat min blogg. Gott nytt till dig också och hoppas vi ses framöver??
Jörgen Ekeberg

skriven
#3: Henrik

Det är en lycka när allt går framåt. Det låter fantastiskt. Är jätte glad för din skull.

Svar: Hej Henrik Roligt att du väljer att kommentera min blogg:-) Det gör mig riktigt glad ska du veta :-)
Jörgen Ekeberg

skriven
#4: Marie

Det e ju underbart att du är tillbaka på banan igen Jörgen!!
Säkert en otrolig o fantastisk känsla som inte någon av oss andra kan föreställa oss..

Svar: Ja Marie på banan är jag väl inte riktigt ännu till fullo men en jäkligt bra bit på väg iaf. Du ska veta att känslan att kunna ta sig självständigt framåt är obeskrivlig:-)
Jörgen Ekeberg

skriven
#5: mamma till 3 och mormor till 10

Fantastiskt...............Förstår och vet känslan.
Gick på kryckor i 10 mån. för nåt år sen och kommer ihåg hur det kändes första gången utomhus utan.

Hälsningar Trelleborg.

Svar: Ja känslan är nästan obeskrivlig att kunna ta sig fram så långa sträckor utan hjälpmedel det är fantastiskt
Jörgen Ekeberg

skriven
#6: Soffie

Vilken bra blogg du har och. Vilka framsteg du har gjort, ha en bra helg...

Svar: Tack SoffieRoligt och kul att du väljer att kommentera min blogg. Och framstegen ger mig en sådan adrenalinkick så det knappast går att beskriva
Jörgen Ekeberg

skriven
#7: Anders

Gött mos PJ! ;-)

Svar: Tackar
Jörgen Ekeberg

skriven
#8: Lotta

WOW , mycket imponerad !! stort grattis till din framgång m allt Jörgen, du är verkligen en inspiration !! önskar dig och familjen en god fortsättning och ett riktigt gott nytt år ! stor kram

Svar: Tack LottaJag vill tacka dig för att jag kan vara en inspiration för dig och att du tycker mina inlägg är peppande för dig!!!
Önskar dig också ett gott nytt år och att det blir en bra nyårsafton för dig
Jörgen Ekeberg

skriven
#9: yasmine

Hej vännen!
Jadu...det var ett tag sen men men.
Mitt hjärta fylls av värme då jag ser de stora framsteg du gjort och jag är så glad för din skull. Här uppe i Boden händer det saker hela tiden (mailar dig) vill av hela mitt hjärta önska dig ett gott slut och ett gott nytt år. Kramar!

Svar: Hej

Ja det var länge sen du var inne och kommenterade min blogg och som du ser så händer det en hel del med min resa och det går jättebra just nu. Hoppas allt är väl och att jag får dig som återkommande kommentator här på bloggen
Jörgen Ekeberg

skriven

Kommentera inlägget här :