Imorgon blir en ny dag

Hej alla läsare

Ja det har varit väldigt dåligt med inlägg från min sida på sistone och jag blir så glad när jag får kommentarer att jag varit saknad. Jag har haft lite för mycket på agendan, men imorgon kommaer ett längre inlägg om hur jag har det i min vardag nuförtiden. Ska bli riktigt skoj att få skriva av sig lite. Men det beror på min dagsform imorgon men vi får se vad morgondagen erbjuder.

Kramar
 
Passar på att njuta lite nu på kvällskvisten av den underbara promas fotöljen som jag så förmånligt fått låna av dem:-)

Kommentarer :

#1: Malin Pålsson

Njut på i fåtöljen :) Å ta hand om dej själv och din familj

Svar: Tack Malin
Ja fåtöljen njuter jag i princip varje dag den är underbar för ens mående
Jörgen Ekeberg

skriven
#2: mamma till 3 och mormor till 10

Hoppas du har gjort annat skoj själv och ihop med nära och kära, denna underbara sommar.
Ska bli roligt att få höra igen.
Ha det så bra.

Hälsningar Trelleborg.

Svar: hej mormor
Ja det har ju gått en tid sen jag skrev men nu finns det lite att läsa. Och sommaren har ju varit fantastisk på alla vis så jag känner mig vid ganska bra rustad inför höst och vinter mörkret som jag inte är så bekväm med
kramar
Jörgen Ekeberg

skriven
#3: Kenneth

viktigt o kunna njuta :)

Svar: Ja kenneth
Att njuta och ha återhämtning är något som skulle få mycket större betydelse för våra liv. Jag tror att hade vi slagit av lite på takten i arbetslivet och vardagslivet hade vi sparat många liv
Jörgen Ekeberg

skriven
#4: Linda aka Javamorsan

Ibland är det så att livet ej tillåter bloggandet. Helt rätt.
Har själv haft en lång paus men har nu så sakta börjat igen. Saknade bloggandet för mkt helt enkelt.

Hoppas du njutit av denna tisdag :)

Svar: Hej Linda
Ja det är viktigt att lyssna på vad ens kropp tillåter och inte, att kunna vila och få återhämtning är nog den bästa medicinen som finns
Jörgen Ekeberg

skriven
#5: Lena Jihem

Hej! En undran, vad är en promas fåtölj ?

Svar: En promas fåtölj är en avslappningsfåtölj från företaget promas. Den lär en att slappna av med hjälp av mentalträning och massage. Den är helt fantastisk och går att leasa till sin arbetsplats så man förebygger stress och får en fin återhämtning
Jörgen Ekeberg

skriven

Kommentera inlägget här :